Sunday, August 4, 2013

saya orangnya ...

to my future wife : do your best
^_^

assalamualaikum dan selamat malam .. alhamdullilah hari ini sekali lagi bisa bernyawa ... memasuki farsa-farsa terakhir ramadhan ini diharapakan semua bertenang dan bersabar yang mana baju-baju raya dan ketupat rendang yang belum terbeli atau tersedia ^__^ .. (termasuklah jau raya aku yang masih tersadai di kedai T__T) sabaq banyak2 .. dugaan ramadhan ... kalau masuk syawal kita nyanyi ramai2 lagi cahaya aidilfitri .. heeheh

hari ini baru aku sedar apa ertinya bersahabat .. mereka yang berada disamping kita saat kita susah dan senang <--poyo padahal benda ni dah lama termaktup sejak azali lagi saja nak panaskan kembali isu ini ..

aku orangnya :-

cepat give up
pendiam (nagative side)
mudah terasa
sensitive
serius dalam hal-hal hidup

dan semuanya nagative side aku ini aku tak boleh kawal .. selalu sangat ber"imaginasi" yang bukan-bukan .. akhirnya aku sedar aku ini manusia ;P dan perlukan seorang yang sentiasa bagi aku semangat dan nasihat ..

sekian ..