Sunday, July 28, 2013

tebus guna otak

harap aku boleh tebus guna otak Albert Einstein

assalamualaikum dan selamat petang Alhamdullilah hari ini aku masih bernyawa walaupun sedikit nyawa-nyawa ikan .. penat tak terkira .. adoiii cari tajuk tises mcm gampang ingat info dia pun senang la ..

budak USM pun baru sorang yang buat tetang tebus guna tanah kawasan laut tetiba aku nak ikut taraf pemikiran USM lavel memang berani mati aku ni .. maklumlah sejak masuk disini semua orang anggap low education lavel .. apa-apa ja lah pendapat nagative aku tak kisah pun .. yang penting aku nak catat rekot double dip ... ko ada ?? hahaha .. insyaALLAH lepas aku master bab tebus menebus ni aku akan pastikan sekali lagi "junal" ataupun "tises" ini masuk dalam majalan pedidikan .. wee tetiba teringin nak buat cerpen .. dah lama arduka ini menyepi kan .. hahah

sekarang tumpuan aku tajuk ini .. lagi info tak cukup lagi tu lah kepala otak aku serabut .. mana nak cari lagi info ini aku tak tahu lah .. so sekarang berdoa agar info terkeluar dalam mimpi .. peh keajaiban dunia ini kalau belaku ..

bismilah semoga bejalan lancar ..

kawan aku cakap aku ni tak penah putus asa kalau benda tu aku x dapat ... aku akan terus buat .. buat .. buat dan sampai aku boleh buat .. sama mcm matematik .. sebb aku ni ketegaq sikit tak reti nak terima kegagalan .. kalau aku mengalah itu maksudnya ada dua .. yang petama sebab soalan tu menang salah ataupun memang tak boleh buat .. dan aku ni sanggup terima apa-apa ja masaalah dan tak penah nak tolak pemintaan orang .. wee im Mr Yes walaupun bukanlah Mr Right bagi perempuan ahhaha ..

tadi Jumpa Pakar Tesis USM En Mazlan .. belum apa2 lagi dah tanya isu , masalah , kepentingan , apa kejadah lagi semua yang aku x penah tahu .. terasa kebodohanya disitu .. okay mulakan degan rangka =_= woiii ko sem berapa hadi yang dok sibuk2 nak siapkan tises tu pe hal .. relax la adoi .. budak USM pun last minit baru nak pikir ... wawaawawawaaaaa mood terasa aku budak harvard university sekarang .. hahahhaha ..

okay salam senyum selaluu ^__^