Friday, June 22, 2012

html



hari yang mati tampa sebarang idea nak dibuat ... tulisan aku pun skrng ni banyak hukum yang aku guna sampai kadang-kadang aku sendiri pun tak tau aku tulis apa ....emmm bukan setakat hukum DM or metafora kalini dah masuk bab falsafah pun ada gak aduh .. falsafah hancur itulah aku .. wahahha ..

emm hari ni nak sipakan sentuhan html yang terakhir .. warna blog aku lepas ni mugkin pink or hijau + putih ~ biar cerah masa depan .. ha ha ha .. pink 2 ada sentuhan hitam sebab tak tau kenapa nak buat sangat-sangt wana 2 .. hahaha .. sooo sweet kata kawan aku tadi ha ha *perli ke apa ?? huuhu .. skrg dalam mood jambu almaklumlah mat romeo "jatuh tangga" ~ keh2 .. kalau aku suka aku kekalkan html baharu tu .. kalau over sangt keperempuanannya (huh bahaser)  mugkin page yang lama ni akan dikekalkan .. (^__^) senyum sokmo ~ weekend yang membosankan kembali lagi ~

selamat ber"bosan"an besama keluarga tercinta ~ xsabar lah nak tunggu bulan depan ^___^ .. selamat hari jumaat penghulu segala hari ~ semoga hari ini lebih baik dari semalam ~