Monday, February 20, 2012

outlandish

El Moro

hari ni nak layan outlandish sambil wat keja yang belum siap .. saja nak melepaskan rindu buat kawan yang tercinta NIK yang entah kini berada di mana dengan ucapan rindu aku tak kan hilang walau dilanda badai hahaha .. hope dapat jumpa didunia .. tp semua dok sibuk dengan urusan keduniaan jadi jangan lupa jemput aku kalau hg kawinnnn <<<---- yg ni penting (xlengkap hidup aku kalau x merasa nasi minyak hg insyaALLAH) 

terima kasih nik sebab kenalkan aku dengan kerinduan ¬ (^__^) dan budak sekolah hg hehe .. dan outlandish dan native deen dannnnnnnnnn lain-lain lagi .. hoho

lagi satu nak bg tau gak ... native deen nak turun malaysia kat IIUM 25 ari bulan ni ... waahh nasib baik aku x cuti ari 2 kalau x dah 4 sure aku join .. mood x puas hati .. emm untung la jugak akhi fairuz sebab dah laa jadi orang kuat maher zain lepas ni dapat jumpa native deen plk by personal .. cemburunya aku .. 

xpa aku tunggu outlandish turun Malaysia plk .. emmm tapi BILA ??? 


nah dengar sudah kalu nak tunggu may be aku yang kena g sana .. so utube ada layan sudah ... peace 2 el moro out there .. very happy cool days... 


any given time

after every ranfall must come a rainbow

let off some steam

triumf

always remamber


42