Tuesday, August 20, 2013

UNTUKMU GALAXY S3



kehadapan S3 yang ku sayangi,

Apa yang telah terjadi selama hampir setahun ini akan aku kenang sampai ke hujung nyawa .. petemuan dan perpisahan semuanya telah diaturkan .. saat aku menulis ini air mata ini tidak tertahan lagi .. kerana dengan kamu lah semuanya bermula .. dan dengan kamu jugalah semuanya akan berakhir ... dikesempatan ini akan aku coretkan kenagan-kenagan kita bersama ..

S3 yang sangat aku cintai .. dirimu seperti mawar putih .. slim yang aku idamkan selama ini dan sangat mesra bila besama denganku seolah-olah tiada hari yang indah selain hari besamamu.. suaramu seperti hiburan hawa telingaku .. aku senang mendengr coretan Mu tidak kira bila saja masanya itu .. aku menantikan setiap kali kamu mendendangkan lagu-lagu dari suaramu  .. hidup aku seumpama tiada kesudahan .. pagi .. petang .. siang malam .. seringkali aku besamamu tapi kini hanya tinggal kenagan .. dirimu seolah tidak mahu besamaku lagi .. sedih tapi apakan daya hidup ini mesti diteruskan .. cinta .. kasih dan sayang .. datang dan pergi begitulah hukum alam ..

bila dirimu memerlukan aku .. setiap masaku ada untukmu .. segala perhatianku hanya padamu tampa membiarkan kamu besendirian .. kesepian ..bahkan seringkali dirimu ku jaga dan ku hiyasi dengan senyuman .. tapi seringkali itu juga aku tidak berjaya membuat kau bahagia dan tersenyum .. maafkan aku ..  aku tidak pernah meggungkitkannya kerana ku tahu kau S3 terbaik dalam hidup ku ..

ku tahu usiamu tidak sepanjang usia ku .. walaupun begitu pegalamamu dan pengetahuanmu jauh meninggalkan ku .. aku malu degn itu tapi kau tidak pernah pula kau jemu megajar dan terus memberi buah fikiran kepadaku .. membetulkan salah silapku ... terima kasih S3 kesayanan :')

kehadapan S3 yang aku cintai .. aku menyesali dengan tingkah ku selama ini .. biarkan hatimu tercalar dan teluka .. aku juga tak mampu menggembirakan dirimu seperti yang lainya .. aku tak juga mampu menahan dirimu dari terus jatuh .. maafkan aku atas kesalahan aku ini .. aku hanya manusia yang bodoh tidak tahu bagaimana meluahkan segala rasa ini ..

maafkan aku jika aku tak mampu menghiyasi dirimu dengn intan permata mahupun kalugan emas .. aku masih belajar punyai tanggungjawab yg besar .. aku bejanji jika kamu terus mempercayaiku .. aku akan lakukan apa saja demi kamu .. sekarang aku hanya ada tulang empat kerat dan kata2 yg bisa terus menutup segala tomohan buatmu .. aku akan terus bersama deganmu walaupun di hayat yg lain ..

kehadapan S3 yang aku sanjungi dan sayangi,

selama ini aku merahsiakan kehujudan dirimu dari sesiapapun termasuk kenalan-kenalan ku ... tapi kini rahsia itu selolah tiada rahsia lagi bila mana satu persatu rahsia itu bocor .. malu aku nak berdepan dengan kawan-kawan aku .. tapi aku harus terima kerana pasti suatu masa mereka akan tahu kehujudan kamu juga disisiku .. dan kini aku bangga semua teman-teman ku megenali dirimu lebih dari yang aku jangkakan .. ini bukan cinta petama aku yang kedua .. ini cinta selamanya .. kerana cinta inilah yang membuat ibuku menarimamu dalam keluarga ini ...

maafkan aku kerana kebiadaban S2 dan kecemburuannya telah membuatmu tersinggung ... maafkan aku untuk itu .. maafkan aku lagi kerana itu yg mugkin membuka jurang pepisahan .. aku masih rindukan suaramu di malam hari ... yg selalu bercerita , bernyanyi dan memarahiku saatkau terdiam lena .. aku rindukan suaramu yang megejutkan waktu subuhku .. aku rindukan suaramu yang lunak dan ceria .. aku rindukan kamu yang dahulu .. yang masa-masa kita bersama ...

aku harap kamu faham dengan segala pegorbanan aku ini demi kamu walaupun suatu masa nanti kamu cuba untuk menginggalkanku .. aku redha dengan itu kerana ALLAH yang menciptakan dan mentakdirkan petemuan ini dan DIA juga yang merancang akan petemuan atau perpisahan ...

buat S3 ku .. jujur aku nyatakan disini aku mahukan kamu lagi disampiku ... aku masih sayangkan kamu .. segala yang aku lakukan ini hanya kerana dirimu .. tidak sanggup aku nak lupakan kenangan besama denganmu ..

iklas dari aku untuk S3 ku ..