Wednesday, January 23, 2013

TO:TIA aka Nurul Fathiah

assalamualaikum dan selamat berhujung minggu .. wee cuti .. Sallallahu Ala Muhammad Sallallahu Alayhi Wasallam .. alhamdullilah sekali lagi dapat bersama-sama meraikan hari keputeraan junjungan besar yang juga merupakan seorang idol dunia islam walhal kebanyakan yang mempercayai hujudnya tuhan akan megakui kehebatan banginda muhamad bin abdullah .. jom selawat keatas baginda .. 

bismilah seminggu yang sangat tidak sempurna dan yang sangat menyakitkan .. semoga allah redho .. aku nak menulis semula !! hehe atas dorongan seorang insan yang juga merupakan idola aku semasa di U .. aku skrang dalam usaha menulis sebuah lagi cerpen tajuk kopi dan tea insyaALLAH akan di postkan ke penulisan2you tak berapa lama lagi ..hehe nantikanngg ~ ini semua poyoo .. haha 

dan ini kes yang paling megejutkan 7 keturunan aku .. tia dah nikah !!! waa budak comey yang nakal .. selalu buat muka huduh .. cakap banyak .. tak suka ais .. tak suka makan nasi goreng .. dan suka gaduh dengan aku dah nak kawin .. haha .. yang ni semua adalah rangkaian utaian dan liputan yang sangat indah untuk diabadikan dalam satu memori kenangan ... semoga kamu bahagia besama orang yang kamu sayang .. petemuan yang sangat indah berakhir di jinjang pelaminan ;; peh ayat !! .. thniah walaupun masih tekejut dengan berita ni tapi apa2pun bagus la dah kawin .. kawin muda pulak tu .. huuhu untung ler .. so after ni aku x kacau hg dah la ya .. haha .. (mugkin) .. MAK NAK KAWIN GAK !! 

TO ME : MENANTIKAN CALON ISTERI JATUH DARI LANGIT ^__^ 

yang lagi menarik dari semua ini .. kad kawin dia yang sangat sweet "luar biasa" .. tapi masalah tema warna ... hmm kau curi tema aku lah tia.. tu yang x brapa nak puas hati sikit nii ... hijau n hitam .. waa kejam sungguh dirimu wahai tia yang sangt ku "benci"  =_= .. 

bagi orang-orang biasa, orang akan bagi kad biasa ja tapi dia lain dari yang lain siap dengn poster wahh nak suruh aku tempek dalam bilik ka?? haha okay mugkin ni yang dinamakan pelik !!!!!! sebab kepelikan hg aku nak postakan gambar zaman batak dulu time jemput aku g raya rumah hg .. siap boleh lukis plan guna "paint" lagi .. memang betul2 iklas lah nak jemput aku g rumah hg tapi sayang n so sorry jauh sangat time raya pulak tu jenuh aku nak ke kelantan .. insyaALLAH hg kawin or dapat anak nanti aku p ~ :P



~~~~~