Sunday, June 10, 2012

kes : xdak keja

hidup seperti yang tak hidup seumpama hidup tampa kehidupan yang dihidupkan ... hidupan dari kehidupan yang meghidupkan hidup .. so hidup aku aku punya hidup laa ada aku kacau hidup orng ?/ huuhu .. 

zaman muda-muda .. kaki putih kepala hitam itu buktinya aku baru balik kem .. kah kah kah .. 

suka dengan gambar ni (^__^) .. diambil zaman-zaman pemerentahan kuku besi di Koprasi smkdhas sungai dua .. 

mai dan wida diorng selalu aman .. aku je yang xaman bila dengan diorng .. 

pakdin .. makan dalam bilik fizik .. aku xtau samaada kerusi ada atau x waktu ini .. emm hanya pakdin je yang tahu ... 


dalam bilik/klinik add math pn kasmawati

\
ini realitinya bukan "play boy" tapi terpaksa ...lihat sajalah buktinya dalam ramai2 pompuan kat situ xdak seorng pun yang membantu ... semuanya tunggu makan je lelaki2 mcm kami lah yang kena buat keja .. 
(gambar bukan di"edit")

ini pulak time masuk petandingan F1 in school di alor setar ,kedah .. bergambar dengan kawan-kawan yang sudi melapangkan masa teluang di sekolah berjam-jam menyiapkan projek dari presentation ,layout plan kereta f1 sehingga ke bentuk sebenar .. lepas tu ujian apa entah berjam2 gak ujiannya .. testing kelajuan dan macam-macam lagi .. kemudian terpaksa memerah idea membentuk sebuah kereta yang betul2 boleh beri impak dalam petandingan .. lepas 2 terpaksa meggunakan software dan terpaksakan diri memahirkan penggunaan software dalam masa kurang dua tiga jam .. juz tutor dari cikgu smk dato hj ahmad badawi .. fuh pegalaman yang sangat megujakan ..


emm become a boss time ni ... cuma jadi pemerhati dari luar .. hahaha aku xpenah masuk kawat pun tapi selalu masuk kem .. haha .. eww tolong sikit kawat laa yang paling aku xsuka dalam sejarah hidup aku .. kalau nak suruh lari-lari ke,lompat-lompat ke xpun suruh masuk hutan ke semua tu aku xdak masalah tapi nak kawat taubat xkan masuk siap boleh bagi macam2 alasan xmau masuk kawad punya fasal .. 

FAKTA : time sekolah dulu aku xpenah berkawad tapi boleh jadi ketua kompeni time tingkatan 4 
NOTE: dari tingkatan 1 sampai 3 aku adalah ahli pancaragam soo aku xkawad tapi jalan .. hahaha 


bila aku xkawad maka ini lah keja aku ... snap gambar ... huuhuu jadi jurufoto yang xbertauliah .. orng bediri tegak aku sorng je boleh merayau2 kat tengah padang 2 .... siap boleh usik-usik orng dalam barisan lagi ^__^ .. ha ha ha .. waaa miss that moment


hari koko sekolah

with pakdin ft harry potter

one and only .. al fatehah buat borhan hanafi dua dari kiri sebelah kirinya adalah hanafi dan aku ... hujung sekali disudut kiri gambar adalah yahya abu seman skrng dah jadi fasilitaor yang bejaya  .. emm xyah nak susah2 ubah gambar kalau nak tau kiri kanan .. haha saja nak buat bagi pening sikit baru mencabar .. 

borhan hanafi adalah antara pelajar yang paling mesra "alam" dengan semua orng terutama dengan junior mahupun senior .. merupakan anak kesayangan Mr M (siapakah mr M ini nantikan kemunculannya) .. dia juga antara pelajar yang paling berpengaruh dan terkenal bukan saja dikalanan pelajar tapi keseluruhan guru smkdhas (megalahkan populariti aku ha ha ha) bahkan makcik kantin ,tukang kebun dan semua staf di sekolah megenali insan bertubuh sasa ini .. al fatehah buat junior aku ini .. semoga rohnya sentiasa dirahmati ALLAH selalu .. insyaALLAH amen .. 

gambar ni aku pun xtau sebab apa terupload jugak .. emm saja mugkin nak cetuskan sesuatu .. emm let the picture talk itself .. haha ada ke ayat mcm ni dalam BI ?? huuhu

aku dengan piala ft wahida .. huuhuu naib johan debat ajuran apa entah .. ^__^ di smk dato onn butterworth .. emm plzz ... aku xbedebat pun cuma menyebuk jelah .. sebab itu kepakaran aku dari berdebat .. ahahaha .. 

sukan orng-orng cacat semalaysia adik beradik boling dan lawn bowl .. sukan petanque (haha sukan laa sangatttt)  .. ini antara kepakaran aku dalam bidang sukan keh keh keh .. disamping memanah sukan ini gak yang menempatkan nama aku di atas pentas hari isnin .. walaupun cuma sekali itu tetap megujakan aku sebab aku dah pecahkan rekot sekolah selepas 10 tahun tampa sebarang kejuaran dalam arena petanque(sebutan kena betul .. nak tau macam mana nak sebut tanya mai) (=_O) 

gambar bawah ini antara bukti kejayaan dalam arena sukan petanque .. kredit to wida ... huuhu hampir kebanyakan gambar time sekolah dulu aku ambik dekat wida ..  tq wida <3 .. kikiki .. 

cikgu nazri dan pn kasmawati .. ft kak mai dan Z .. huh itu cikgu di belakang itu banyak main saiko woo time ini .. tampa cikgu xmugkin menang .. 

wahida emm dekat belakang 2 ustaz fahmi smk dato onn ... huuhu 

tak mau komen.

huh kotor + bedebu + all black = kejayaan .. walaupun team lelaki dapat no 2 keseluruhan peringkat negeri itu sudah meletakan nama SMKDHAS didalam arena pet.. eja sendiri lah ..  pompuan xtau no 3 ke no 4 tah .. haha .. aku dan pakdin dah biasa black2 ni so no point laa kalau masuk kelas black .. yang peliknya awat dalam gambar ni pompuan xblack eh ?? sapa edit ?? tapi realitinya xsecerah 2 ..

ini koboi xbeguna langsung
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

bawah ni full gambar koop punya team makan-makan di kfc kepala batas 
sekali lagi biarlah gambar yang berbicara .. 
takmau komen panjang-panjang xbaik gangu orng makan .. hehe 






~~~~~~~~~~~~~~~
sekian .. apa motif aku tulis ini pun aku xtau sebab apa ..
~~~~~~~~~~~~~~~



NOTE: N3 INI DITULIS PADA TAHUN LEPAS BERSAMA-SAMA DENGAN N3 LAIN-LAINYA YANG BERSANGKUT PAUT JUGA DENGAN N3 BEKENAAN AKU WAKTU MUDE2,ZAMAN PERSEKOLAHAN ,CIKGU-CIKGU, SEKOLAH ,KENALAN KEM, KENALAN INTERNET DAN KENALAN LAN LAIN-LAIN YANG BEKENAAN KENALAN ..(^__^) ..  .. HARAP MAAF KALAU ADA YANG TERSALAH ATAU TERASA DI HATI .. KALAU X SENANG DENGAN GAMBAR-GAMBAR DI ATAS BOLEH BAGI TAU TERUS KAT AKU OK .. HV A NICE DAY ...

YANG HENSEM HADI,
 ~_~