Monday, November 26, 2012

26/11/2012

assalamualakum & hellow alhamdullilah  hari ini sekali lagi boleh benafas atas muka bumi allah ini .. segala aktiviti mugkin habis sampai sini saja penat dan rasa macam kurang sihat .. batuk n panas pulak badan ni lepas balik dari melawat sahabat lama cik jah dan pak lang .. alhamdullilah sukur selamat sampai ke tempat paling syahdu dalam dunia ... (^__^)

kisah hari ni aku dibuli oleh kanak-kanak rabina hahha .. nasib badan nak wat macam mana .. heheh apa2pun harinilah hari yang paling istimewa dalam hidup aku .. setiap pejalanan yang aku jalan pasti ada saja ingatan yang mencuit hati emm sampai tersenyum sendiri lah aduh .. kenangan itu pasti akan sentiasa tesemat indah buat tatapan hari muka...

hari ni luar biasa sikit sebab ditemani ustazah comey ala-ala kanak-kanak yang tak cukup umur aka ustazah sarah (sarah je pun .. kawan aku masa muda) dan kawan-kawan senakal budak darjah satu memang best tambah plk ada pak cik asri walaupun baru kenal hari ni kemseraan itu seolah-olah sudah lama megenalinya .. dan lagi dengan anak-anak Pusat Asuhan Islam Klang yang cute dan happy selalu menambahkan keceriaan hari ini .. walaupun dalam kegembiraan ada satu yang masih megundang kegelisahan tak tahu kenapa .. emm hari yang indah, waktu yang indah, tapi kalau x disertakan dengan perasaan yang indah semuanya seolah kosang ... emm lupakan lah perasaan aku tu sebab semua perasaan datanya dari ALLAH jadi kepada ALLAH juga aku luahkan semoga damai sikit malam ni insyaALLAH .. 

bebalik cerita tadi hari ini banyak pelajaran dan pegalaman yang aku dapat .. yang utamanya pekenalan dengan ustazah nabila mmg megujakan tambah lagi besua muka mmg sesuatu yang amat di nantikan .. hari ini dia berjubah hitam besama purdah pink ^__^ .. ustazah comey pun sama .. ukhti sarah .. mugkin hari ini hari berpurdah kot hihi .. tak palah itu kebebasan dan aku suka tegk perempuan yang berpurdah ... emm tapi bini aku tak mau cari yang berpurdah .. insyaALLAH .. nak yg simple jeeer hehehe .. 

dah terlanjur cerita bab bebini tadi sempat besembang dengan adik nur atifah .. bab cinta .. aku tanya dia adik tau tak apa  tu cinta hehe dengan harapan dia akan jawab relationship antara lelaki dan perempuan .. sangkaan aku mmg merosot .. dengan senang hati dia jawab cinta ALLAH ,rasul ,ibu ,abah dan ustazah semuanya adik cinta untuk adik belajar kenal dengan lebih rapat  .. senyum je .. haha mad romeo ni terpaku dengan jawapan tuu .. wah hebat pengertian cinta seorang budak yang berusia 5 tahun .. kalau tanya kat mat jiwang yang disebelah aku tadi lagi panjang jawapannya .... haha ya ampun abang amin tak maksudkan akhi yang sebenarnya tapi itulah hakikatnya huuhu .. 


gambar cilok dari mana entah .. huuhu terimakasizzze