Wednesday, November 28, 2012

b.o.s.a.n




waaaaaa dah mula bosan .. zzzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZ .. assalamualakum dan hellow mulai dari hari ini aku akan abiskan masa di rumah peh .. mmg x leh terima macam mana nak hidup wey .. kasihanilah aku ini .. hehe .. "saya suka rumah saya sebab dia best" .. huuhu takpalah makan anytime ada .. on9 everytime .. tido dah mcm no time ..( ^_^)

kemarin seharian aku dok rumah tampa sebarang aktiviti wee .. kemarin ok sikit dari hari ini sebab ada juga tujuan nya sebab experiment aku hampir bejaya keatas PC ini .. hehe .. lepas abis ja semua ujikaji aku terus tak tau nak buat apa .. dengan bangganya aku donload lagu huuhu ..

sasaran petama kumpulan JLS .. punca terdonload lagu JLS sebab seharian adik aku pasang lagu tu naik bingit telinga ini dengarnya .. then the bassballs ... peh kumpulan ni mmg best hehe sebab dah mcm elvis dah lagu-lagu diorng aku tengah cari lagu slow sikit dari kumpulan ni tapi belum ada .. hope someday ada lagu-lagu ala-ala elvis time muda .. last sekali westlife .. adoi yang ni tak leh belah mcm mana boleh donload aku pun tak pasti tegok-tegok dah lebih 30 lagu diorng aku donload .. sepatutnya backstreet boys tapi kenapa westlife ?? why ... why...why... emm

lepas abis ja masalah dengan lagu2 yang entah apa-apa aku donload tu .. aku buat eksperiment apps baru ... wahh jiwa aku bukan pada fon laa dah la screen kecik .. nak tegok pun x puas .. eww hahaha susah betul nak faham fon ni sebenarnya macam perempuan .. fon yang aku tau fungsi dia SMS dengan buat call ja .. hahaha .. lebih baik PC or whatever yang sama tapi aku suka tab skrng nii .. emm teringin nak dapatkan satu lah .. insyaALLAH .. amen ..

........................

sekian untuk watu ini ... semoga aku hidup lagi esoknya amen ..

peace* senyummm .. haha mcm nak tangkap gambar pulak ..