Tuesday, August 21, 2012

EN WAZIR !!!!


assalamualaikum & hellow .. selamat ber"raya" .. huh Alhamdullilah hari ini dah mulakan pencarian masalah terbesar abad ini .. keja en wazir !!!! what the beuuuuuuutiful dengan tak ada sebarang layout tatasusila kerja selayaknya ... dicampakan saja di atas kertas aku berserta tugasan fuh mmg meguji keimanan betul lah .. weyyy tajuk pun aku x tau ... yang aku ingt just doctrine ?? what doctrine ?? emm relationship ?? wahhh .. where's my book ?? i really need you now .. time2 mcm ni laa buku tu nak hilang ... search dalam google tadi terjumpa ayat yang sama sekali tak ada kaitannya dengan keja aku .. tapi menarik ha ha ha .. so aku postkan di bawah ni ...

"We both have a secret. Mine is that I still love you, but yours is that you never loved me"

emmmmmm tetiba plk sangkut bendalah ini .. FUNCTION ?? emm nope saja-saja .. ha ha ha .. just 4 fun .. yang pasti alhamdullilah keja aku bejalan seperti dirancang so hari ni mugkin x kemana-mana .. kalau nak keluar pun may be petang ni tu pun just nak cari CD kosong for nothing .. wey minta awan mendung ini terus mencurahkan air matanya .. agar DIA tahu ada yang meridu di sini ..

~~~~~~~~~~~~~~

tema aku dah pilih mugkin hijau putih hitam

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


jodoh petemuan semuanya takdir ALLAH
tiada tempat yang layakKU beserah jika bukan padaMU
sang pemilik hati ini

ya ALLAH satukanlah aku denganNYA yang selaya bagiKU
bimbinglah diri ini menemuiNYA

~~~~~~~~~~~~

tajuk N3 ni mcm pelik sikit kan ... haha .. apa2jelah ... janji semangat tegok nama dia nak buat keja tu harus ada !!

sejujurnya aku rindukan en othman
T__T
~~~~