Thursday, August 23, 2012

ajari aku OST SAM



Assalamualaikum & hellow .. selamat hari raya itupun kalau masih ber"hari" raya .. untuk yang ber"open house" selamat ber"open house" untuk yang masak laksa jagan lupa orang yang disini .. ^__^ ..

wahh buat petama kalinya dalam sejarah berblog aku postkan lagu Anuar Zain .. haiss catat sejarah tuh .. huuhu .  emm teringin nak tegok cita SAM ramai yang review kata filem ni best yang peliknya budak hacker review cita ni .. ha ha .. tu yang peliknya jiwa macam ganas tapi lembut gak hohoho .. opss sory .. sapa2 yang free boleh lah ajak aku yang sedang kesepian di dalam kamar gelita ini .. adoi tak ada feeling betullah nak reviwe cita kalau tak tegok lagi filemnya .. oklah malas nak cita fasal filem2 ni panjang-panjang .. sebab aku bukan kaki wayang ..



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
hidup ini seperti lautan
kadag-kadang tenang 
kadag-kadang bergelora
kadag-kadang  pula bertaufan 

semua yang berlaku atas redhonya 
semua yang terjadi atas kehendaknya

jadi segalanya aku serah buatnya 
penentu arah hidupku untuk segalanya

~~~~~~~~~~~
redho bukan sekadar ditulis atau dibaca 
tapi menerima atas segalanya 
itulah redho sebenarnya
dan pecaya tiap
sesuatu
pasti 
ada 

HIKMAHNYA