Saturday, July 7, 2012

ke"lonely"an bertukar ke"boring"nan

bila aku bosan ... FB orng lain pun dah jadi mcm FB aku sendiri .. alahai malang sungguh nasib kamu malam ni tapi nak buat mcm mana dah termaktub dalam kamus sejarah hidup aku menang seorng ***** termashor dalam sejarah V ~ ha ha .. (orng cakap besar selalunya akan kena) .. minta maaf ~_~ saya xsempurna ..

err tak yah dok gatai tangan merapu dalam blog .. call sudah cukup .. ^__^ .. sesungguhnya aku memang suka cari pasai n nyaris-nyaris identiti aku terkantoi nasib baik sempat cover .. percaturan strategy aku menjadi malam ni .. tak yah tulis banyak-banyak .. just upload gambar je .. xjahan pun banyak gak pekonsian yang aku berikan untung la orng kasi pahala free mana mau cari ?? baq ang ..hehe ..

sebab musabab aku hebohkan kmbali page tu : yang utamanya aku BOSANNN dan BOSANNN sangat page tu sebab itu lah aku masuk .. dah masuk xreti-reti nak keluar .. ha ha . sabar la kawan .. hidup kena bertolak angsur .. btul tak?? baru lah hidup berkah ..

malam yang membosakan bertukar menjadi malam yang dramatik dan diplomatik .. banyak persoalan berbangkit .. yang pastinya ada saja senior yang xpuas hati nak tau gak sapa la "mahayun" yang urus page 2 .. kiki .. sori abang-abang dan akak-akak sekalian .. hamba ini pemalu sikit ... biar je lah rahsia siapa gerangan insan di malam ni yang menghiburkan jiwa-jiwa kamu semua  .. supaya aku terbebas dari sebrang riak dan "bangga"

~~~~~~~~~~~
ilmu aku cuma sekapur sirih yang mana aku tau aku tolong jawabkan .. yang mana terkurang maaf dihulur .. yang pasti aku masih belajar megenal mahrifah tuhanKU ..