Saturday, July 7, 2012

my friends

assalamualaiku & hellow .. selamat hari-hari <<-- dah xtau nak buat intro ha ha ..

just let this song play



dating di taman haiwan ~



di suatu hari miggu ku ketaman haiwan .. seronok bukan kepalang.. melihat bermacam jenis binatang dengan telatahnya .. ada yang ketawa ada yang meradang .. melihat orng datang

sepasang rusa sedang becumbuan .. sidara tersipu .
burung-burung bekicauan merebahkan sayapnya hingga sang kancil merayu kepada kesasihnya .. harimau cemburu kerana kesepian lalu ia meraung .. simonyet betempiaran

manusia melihat telatah si beruk yang berdansa atau si beruk yang ketawa melihat ragam manusia.

su buaya tersenyum melihat si dara sambil megenyip mata .. sidara ketawa dan haripun petang sampai watu pulang .. berakhirlah ragam manusia dan haiwan .. di hari miggu di taman ini yang menjadi kenangan ..


ini monyET

ini binatang yang paling terkenal 
(haha aku minat watak dia dalam filem medagascar)
"the lemurs" King Julien

xkenai sapa ni mugkin fire"fox" versi putih

ini orng kampung panggil pak belang 
tapi lain sikit aku tegok mugkin tersampuk penyakit albino rasanya ha ha ~

binatang paling aku respect
keja dia senang ja xbanyak 
tido makan meraung

salah seko binatang yang aku nak bela suatu hari nanti 
(huh impian menggunung tinggi nak lihat bulan jatuh keriba)
cik jah kau lah idaman kalbu

black leopard or harimau kumbang
aku panggil kucing hitam ada aku kisah .. 
silap2 esk boleh jadi kucing peliharaan
^___^

fuh baju aku banyak dari nama binatang ni .. 
nama diberi cheetah or usain bolt
masuk sukan olimpic conform menang 
siap boleh buat world record
sayang dia ada 4 kaki
kalau x mesti dah boleh masuk

black bear .. atau asiatic bear 
sesuai dijadikan bantal peluk malam-malam

ini fox or wolf ?
emm whatever (tangan di bahu mata pandang atas)
xpun may be wolfman

tak tau bendalah apa "exsotic" bebenor

xtau bendalah apa gak yang pasti ia pelik

bujang senang vs buaya darat
keputusan : buaya darat menang

bendalah apa pun xtau

~gambar ehsan adik aku~

~~~~~~~~~~~~~
sekian 
motifnya aku sendiri pun xtau apa yang aku sedang megarut ni ... sepastinya gambar-gambar ini akan menyemakan lagi dalam blog ni
~~~~~~~~~~~~~
yang paling penting gak aku dah potskan lirik lagu alleycats
ha ha ha