Monday, March 26, 2012

fauziah

nama kawan saya fauzi, dia baik agak sensitive ,tersangat2 tegap hahahahahahahaha selalu tunjuk badan kat kewan2 dia seolah orng lain tak ada badan ... emm nama kata hensem ... boleh lah hensem sikit tp kalau aku jalan ngn dia aku lagi hensem hahahahahhaa .. lagi sorang nama dia zulhafizah aku panggil dia hafizah .. hahaha terkenang aku zaman sekolah nama budak yang agak aku anti sejak dari kecil ...huhh taklarat nak buat story baru kat dalam ni ... anyway inilah dua orng kawan aku selalu lepak .. sebab aku ni ibarat perantau .. walau ada rumah tapi bilik2 diornglah tempat aku melepaskan segala perasaan ... dan antara motivator yang paling terbaik adalah hafizah dia orng yang agak berpendidikan dalam bab2 nak berfalsafah dan berfalsampah serta dalam bab nak meningkatkan keupayaan diri ke taham maksima .. segala hal boleh rujuk kat dia .. hehehe ...

takala susah mereka2 inilah yang sudi mengapai tangan <<<---- ( ini bukan faktanya tapi agak2 boleh lah nak buat rating blog aku naik sikit) hahaha juz kidding ... im not follower but im always follow ... 


konkulusinya fauzian adalah nama gelaran yang sesuai buat fauzi dan zulhafizah .. hahahaha ..sahabat boleh memandu aku di dunia ini  ...