Thursday, March 22, 2012

22/3/2012

salam dan selamat malam ... wahh ada benda yang menghinggap disini lah .. walau tak ada apa yang nak dicerita aku tetap sama hppy dan masih bernyawa errr lagi satu terima kasih atas ucapan hari 2 terutama dalam fon coz yang lain aku dah resand juz dalam fon aku tak balas .... minta maaf ye fon aku dengan sim kad ku tak penah bersama sepanjang minggu lepas ... hoho lagipun sejak dua menjak ni ada banyak no yang aku tak kenal masuk ... minta maaf kalu tak layan sebab aku memang x suka layan pun ... hoho bagi lah sekali nama n apa2 saja yang aku boleh kenal b4 antar mesej 2 haiiiii aku x penah save no manusia yang kenal aku ... no yang aku kenal sendiri pun kekadang salah antar mesej .. haiii ..

lagi satu yang buatkan aku sangat2 happy sebab ada kawan yang dah lama x hubungi tetiba jadi kawan baik semula .. wahh dah hapir setahun lebih (maybe) aku dan dia menyepi tampa sebarang kabar berita akhirnya no 2 muncul semula .. terima kasih to fadlia kerana menjadi peneman aku dalam minggu ni ... emm .. sejak dua menjak ni, entah sebab apa hati ini terpikat dengan kesantunan dirimu <<--- ayat novel  ha ha ha ... dan lagi sorang nama hampir sama lia or fazliayan emmm dia ni pun sama, how can muncul secara tiba2 bahkan aku dah hampir lupa dengan nama fazliaya 2 .. haaaa... emmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mungkin takdir who know ?? aturan yang ALLAH buat ??  ...apa2pun  (^___^) terima kasih sebab jadi penghibur dan sudi mendengar leteran hati ini ...

To Nik i will g 2 langkawi soon .. hehe insyaALLAH ...

NOTE to hadi : ingt pesan mak (ok mak ,no hal.. i will remamber) ... (^___^)