Tuesday, April 10, 2012

huhhhuhuhu

waaah dah bersarang anai-anai blog ini lagi sekali ... opss lupe plk nak bagi salam .. Assalamu'alaikum .. haah makin lama makin berkurang laa plk penggunjung blog ni emmmm jemput2 masuk page ni ... mari meriahkan suasana kembali ...hahaha ...  sory tuan empunya blog ni memang suka tak update nak dijadikan cita kononnya banyak bizi laaa .. 

apa2hal pun selama petapaan aku di menara gading emm gading laa sangat  .. banyak benda yang aku dapat 
belajar dan kenal terutama "manusia" .... walaupun banyak budaya dan latar belakang x kurang dengan perbezaan sosio budaya yang memang jauh beza dari aku .... aku still boleh control mind besabar je dengan telatah rentak yang dialunkan .. walhal kekadang aku terpaksa luahkan apa yang terpendam .... sampai skrang aku juz tahu one person yang mustahil aku boleh terima dia jadi kawan aku .. mulut cakap2 belakang ,kerja main2 ,orng dah tolong carikan bahan ... dia buat tak tau .. ok fine after dis tak ada lagi abdul hadi yang selama ni terpahat dalam minda kau selagi kau tak minta maaf .. kalau baran sekalipun tak reti ke nak besabar ?? haiya selama aku dok kat situ dah banyak kali aku nak megamuk tapi aku still boleh terima sebab tak ada sebab yang boleh jatuhkan aku dari amarah sekalipun kau campak2 kan je my external dis walhal external 2 antara barang yang paling aku sayang .. 

oppss aku pun manusia kadang ada aku buat salah ... kalau aku buat salah aku minta maaf ....  kalu aku rasa 2 bukan satu kesalahan tapi orng lain napak 2 salah so tegur laa aku dengan elok2 ... bukan guna kaki tendang sana tendang sini .... ok n3 ini memang aku tulis khas buat kamu ... hohoho <<--- buat mcm budak 2 tau ini blog hg wahai hadi .. hahaha apa2pun harap jangan tersinggung ..  

.. ok tulis dalam blog bukan mencaci atau meghina jauh sekali nak berkonsi cuma nak tujukan kepada yang terasa .. (tak payah nak terasa2 laa sangt ... pandai buat pandai la tanggung) 

(MINTA MAAF BUAT YANG TERKESAN DENGAN N3 KALI INI) 

NASIHAT AKU TOLONG LAA GUNA BAHASA YANG SOPAN SIKIT BILA NAK BECAKAP .. .. NAK BERGURAU DENGAN AKU NO HAL TAPI JANGAN TUNJUK SIKAP BARAN SEBAB MEMANG AKU ANTI SESIAPA SAJA YANG PANAS BARAN ...