Thursday, February 23, 2012

muqadimah hari khamis

huhhh penat belum pun hilang ,sakit pun belum surut .... tangan dah macam nak tercabut .. kaki macam dah tak dak ... emm ni lah gambaran bertapa letihnya latihan padang tadi .. gila betul tak penah2 dicuba 48 pound tetiba ari ni disuruhnya guna bendala tu memang laa sakit badan sebab dah lama tak buat latihan emmm .. jurulatih memeng selalu menyeksa orang itulah kenyataannya disini ..

b4 abis latihan aku sempat bagi tau nak tukar recurve to compound .. dengan pandangan mata yang tajam jurulatih tegok aku "ko ni reti ke guna compound ??? ... dah laa ko tu cacat, orng guna tangan kanan dia guna tangan kiri".. peh mmg teruk betul aku kena samak tadi ... ahaha by da way aku ngn coach mmg tak berlapik bahasa  .. hoho  last aku juz tunjuk sikit je kemahiran aku ber"compound" haha terus ambik jarak 70m  without any experience aku dengan lafaz bismilah bow 2 aku lepas sharp kena betul2 bulat kuning walau bukan tengah yang betul2 tengah ..

 it's ok for me yang 2 kira dah terbaik ... tambah plk aku shoot bukan dengan tangan kidal ,memang terkejut laa budak-budak yang ada kat lapangan sasar tadi ... terdiam gak ar coach aku tuu tegok .. hahaha .. 2 baru satu, masuk yang kedua walau dalam target board tapi tak kena kuning ar juz merah ok laa .. coach aku kata kemahiran 2 dah ada cuma kenabetulkan beberapa benda ja macm tangan dan gaya .. <<-- penting betul bab gaya dalam memanah ni baru aku tau .... apa2pun latihan hari ni berakhir dengan kesakitan dan keletihan yang melampau ...

emm hal pagi tadi dah tamat dengan sempurnanya .. hal yang kedua aku dok tak paham2 lagi nak kumpul kat mana sebenarnya .. baru dapat mesej kata radix sungai petani .. lepas 2 tak jadi kata nak kumpul kat penang gak .. adoi manusia ohh manusia ... aku pun tak harap sangat pejumpaan ni menjadi ... hahaha <<<--- jujur ... sebab aku dah letih yang teramat2 dan tak brapa nak sihat ... rasa macm nak tercabut je nyawa ni dari badan .. doa kan kesejahteraan aku disampng kebahagiaan mu ... aku amat perlukan kekuatan 2 .. plzzzzz ... jngn antar gambar action kamen sudah .. arrr peristiwa 2 aku tak kan lupa .. lagi satu jangan tag aku kat benda2 pelik kalu tak jangan tanya pasai apa hg menjadi sasaran dalam [+____+] <<--- ni

sebelum nak abiskan bahasa berbungan aku .. nak bagi tau ada sorng budak 2 ..... dia tulis jangan ganggu aku padahal dalam hati nak sangat2 budak tu ganggu dia ... hahaha <<<---  wahai kawan, aku dah lama kenal kau walau belum penah jumpa ... aku dan kau dah mcm kenalan ... so On9 YM k malam ni mcm biasa b4 aku tutupkan blog ni aku nak bg tau aku sayang kamu semua .. terima kasih jadi kawan saya ..

hohoho hidup .. aizat ... hidup izat ... izat power ... izat power .. hahahaha <<<<---- aku x kata apa2 ...

action beeeee beeee ...

peace*

salam ... jumpa malam karang plk ... kalau aku masih ada ...