Thursday, February 23, 2012

jumpa kenangan

peace time 2 menyorot kembali kisah romantika zaman-zaman kematangan yang kurang banyak berfikir sebelum ambil tindakan .... time jadi monyet belaker waktu ni .. huhuhu apa2pun memang menarik bila kenangan kita tu dikonsi atau diratap kembali .. sebab pegajaran yang utama adalah melalui masa lalu kita .. berfalsampah plk aku malam-malam mcm ni .. wahhhh ngntuk sebab tadi dah abis banyk tenaga .. errrr banyak benda aku nak konsi sebenarnya oleh sebab saiz gambar dah mcm seekor gajah jadi ini ja lah yang termampu aku uploadkan .. masih ada lagi resit2 yuran dari tingkatan tiga (klu x salah) ,emm kad2 zaman jahil ,tulisan-tulisan tangan yang buruk2 (skrng pun tulisan aku mmg buruk),hadiah yang still aku simpan .. kertas coklat<<<--hok ni penting .. dan mcm2 lagi .. yg 2 lain kali kita konsi .. insyaALLAH ...

hari ni konsi apa yg ada dalam dompet aku time sekolah .. yang pasti duit mmg xdak yang banyaknya kenagan dan kertas/surat peminat dan surat saman ,surat hati .. yang dikirim secara layang , ada yang masih berbau harum lagi , ada yang dah kena koyak ,ada yang megada-gada err ... dan yang penting surat ayat pasrah minta maaf .. haha <<-- siap ada puisi lagi .. hohoho masalahnya bukan pompuan yang antar laki tuuuu .. zaman aku tingkatan 3 ...

juz kat sini ada satu kertas je yang aku xkan konsi secara open.. coz 2 adalah kisah yang paling hebat dalam banyak2 kisah ... boleh nagiss woo kalu cita .. hahaha yang pasti dalam ni bukan semua yang berkaitan dengan cinta or apa2 yang bersangkut paut dengannya .. hanya sebuah kisah atau surat tanda persahabatan .. moga menjadi segulung kenangan di hari muka .. insyaALLAH





     dompet buruk yang menjadi peneman waktu sekolah kini sudah berada dalam arkib simpanan aku ..


ini kertas tada guna lagi y aku simpan .. haaaaiii 2 laa orng nak belajar laa sayang bukan nak main angkat2 ...  kan x pasai2 kertas mu ku koyakan .. haha .. masalanya budak ni kalau x salah aku baru masuk sekolah fm1 dah pandai nak ambik aku jadi abng angkat .. errrr geli segeli gelinya .. adik aku pun aku x penah nak angkat .. ni nak angkat hg .. tolong laa .. hahaha <<-- jahat betul aku .. apa yang baiknya bila aku dapat coklat .. haha .. terima kasih untuk coklat 2 .. weweweee .. sweet



ini kertas donkey atau cabutan kumpulan waktu tingkatan tiga ... errrr how can kertas ni ada lagi kat aku ?? emm waktu ni pilih kumpulan apa aku tak ingt dah .. yg pasti ada berkaitan dengan PMR rasanya la.. ingt2 lupa .. otak makan semut mcm ni laa ..


kertas ni agak istimewa sebab dalamnya ada tulisan .. juz kena guna lampu biru .. aku pun x sure lampu jenis apa yg pasti mmg ada lampu 2 .. sayang lampu 2 dah hilang kalu nak baca kena g ke tempat road block sebab kat situ ada lampu yang boleh baca tulisan ni .. aku serios niiii .. jangn gelak2 .. 
kandungan dalam dia amat-amat puitis sepuitis orang yang menulisnya (^__^) <<<--- bukan aku .. aku x main puitis2 .. aku main karangan terus .. hahaha xpun cerpen .. gamak ada masa boleh tulis novel terus ..


haa yang ni adalah note persahabatan yang aku kumpul dari beberapa kawan aku .. emm kalau tak salah note ni ditulis waktu tingkatan 2 atau 3.. (^__^) ... ada dua perasaan bila baca benda ni petama nak gelak sebab diorng tulis semua kena kat aku .. yang kedua rasa nak nagis coz semua tinggal kenagan .. miss u ..


yang ni belakang note 2 .. kat sini ada satu ikrar kira like aku janji laa
berjanji laa sangt ... sampai skrng pun aku x jumpa2 korng how can i tepati janji 2 ??? emm tengah pikir .. pejumpaan alumni ?>? aku dah buat tapi hampeh budak2 aku x datang pun .. errrr


ni lagi tak leh belah ... tiket petama aku naik bas henti-henti 
hahahaahaha
korang pecaya tak aku naik bas henti2 bila saja umur aku masuk 18 tahun??? haaa .. anak manja biasa laaaa .. ni pun naik sebab nak mersai suasana dalam bas henti2 dengan kawan-kwan .. 


permata yang aku jumpa dalam dompet aku 2 .. banyk betul ... sebenarnya serabut betul kalau dipikirkan balik .. haha zaman pra matang duit x banyak kertas yang banyak .. biasa la 2 ..
bawah2ni semua penyemak dompet ..  tapi skrng dah jadi kenangan yang amat berharga




bawah ni la surat istimewa .. yang mana sama sekali aku tak kan cita .. juz tegok 2 pun kalau boleh tegok .. hehe ..










(^__^)