Thursday, November 29, 2012

aku rindukan sebahagian kenangan itu

hari ni mood serba tak kena emm dari semalam lagi ... dah tu tak dapat nak tido plk pejam mata ada ja anasir-anasir yang menggangu.. ya robb lapangkanlah dan tenangkanlah hati hamba ini amen .. nak kata rindu aku tak pasti .. nak kata cinta sejak bila aku becinta ... yang pasti sejak beberapa minggu ni aku asyik mimpikan orang yang sama .. betul kata azman (dalam novel apa entah .. just teringat balik ayat ini ) 
"petemuan petama membangkitkan rasa, petemuan kedua membawa kerinduan" 

sebab ketidakupayaan aku untuk tidurlah akhirnya dapat gak aku buang masa mengupload kembali gambar-gambar zaman pesekolahan atas pemintaan Nur Wahida Saadon Zubir (kalau salah eja minta maaf k biasa la tu setahun sekali ja teringt kat hg .. peace*) ... 


aku telah cuba sedaya upaya megingati nama-nama mereka yang di atas ..
dari kiri atas hoho kena mula dari aku dulu pe hal pun:

abdul hadi , fatin zuliyana ,(xkenai budak baru tu dari smk pokok sena) . siti sarah , nor nabila, wahida , suhana ,syikin , fatin abdullah, dan Nurul Anis bt othman ..
bawah dari kiri azam aswar, wana, (talian hayat piliss lupe plk namanya) , maisarah, hafizah, hidayah, maisarah II ,en halim ,Pn rozana , azwani ,sakinah, hanafi dan last sekali hafizudin.

jika ada sebarang kesalahan buat-buat tak nampak je k
(^__^)

dalam klinik add math 
wee rindu nak belajar add math balik lah terutama dengan puan kasmawati ..
 hari tu tegok adik aku study add math 
aduh soalan macam bijik jagung ja rugi betul sapa yang kata 
add math ni susah

pic ni kalau x salah aku merupakan kelas terakhir kita
kalau tak salah aku gak kelas tambahan sebelum kita ambik exam SPM 
esoknya 





nak gambar selebihnya sila ke link bawah ni .. sama ja kot ..

http://adisg2.blogspot.com/2012/06/kes-xdak-keja.html
http://adisg2.blogspot.com/2012/06/classmate.html

note : wahida sory external aku x bawak balik .. insyaALLAH bila aku balik rumah "sewaa" t aku "bakar" dalam CD antar kat kau  

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ni plk gang-gang plkn wee xsangka akhirnya aku jumpa balik semua gambar-gambar lama (alhamdullilah) .. tp cmral fon ja lah yang aku jumpa .ok lah dari tak ada langsung ... emm tak semua gambar yang aku upload kan kat sini .. priversi maa 

kechik ft nick

comey .. 



dan last ni gambar aku dengan afifah ismail
x pastilah lah .aku penah cita atau belum .. kisah aku ifah dan lia di plkn .. serta pekaitan antara ifah lain dangan liyana kawan masa tusyen dulu ..
citanya mcm bekait
dah tu orngnya
hampir
sama
...

ohhh ok3 .. malas nak buat cerpen baru .. rasanya story tu still ada dalam blog lama .. malas nak usik .. 


~~~~~~~~~~~~~
cuma ini ja yang aku mampu hidangkan untuk pagi ni semoga
semuanya ceria-ceria selalu
insyaALLAH nanti kita buat event alumni plk
yang tahun 2011 punya dah bejaya
nanti aku aturkan yang 2020 plk
maaf bajet kekurangan
YB x mau support
(T__T)