Wednesday, February 22, 2012

aku juga manusia

bismilah ...

tak tau nak mula macam mana tapi yang pasti aku hari ni dan semalam ada saja yang tak kena.. bukan saja tersilap masuk facebook ,call pun aku salah orang  ,mesej walau secara dasarya bukan aku yang tapi xpa lah mmg aku yang salah mesej pun T_T ...

aku dengan benda2 yang salah ni mmg tak dapat nak dipisahkan dah macam kembar kat mana ja aku ada mesti ada benda yang tak kena .. haha .. bebalik kisah semalam bab tersalah mesej .. tapi yang pasti mmg hebat budak 2 punya bahasa.. aku mmg kagum walapun aku banyak memain (aku ingt no 2 betul la no kawan aku) tetapi dia tetap balas dengan lembut sampai kesudah .... wahh nak tau gak sapa gerangan si empunya diri .. yang aku tau dia juz budak UUM cos MAUTimedia sealiran dengan 2 gak dapat la ber kenalan sedikit ..  nasib baik dia tak marah .. TO : pemberi no fon .. terima kasih kerana memberi no fon yang salah aku amat menghargaimu ..pecae*

yang kedua tersalah facebook bab ni yang tak boleh belah ...  aku nak on9 facebook aku tetiba aku p buka facebook adik aku patut la semua orng aku tak berapa nak kenai .. dah 2 aku boleh plk p add budak mana entah (kawan aku) kat facebook adik aku 2 then layan hapir sejam lebih baru aku sedar tu bukan page aku .. wahh 2 laa ko hadi selalu sangat sembat facebook orang lain  .. yang paling pentng aku dapat gak sembang ngan member2 adik aku 2 diorang pun pelik how can budak asrama boleh on9 ?? haha .. dunia dah canggih .. tangmana saja bisa on9 kan .. hehe ..

bab ni selalu belaku kat aku call salah no .. huuhu aku dah set nama cuma may be aku x betul-betul peka dengan no yang aku tekan sebab tu yang salah . nak call mak tertiba tekan mai mmg sah ar salah .. dah 2 ada plk dua mai .. punya nak kena cam mai yang mana satu 2 pun jadi hal gak .. errr aku beruntung sebab dapat kawan macm 2 ...ye ar bila dia angkat ja terus sebut salah no .. hahahaha ..  <<untung aku dapat kawan macam hg .. sory bout semalam k .. ^__^ aku sibuk sikit lagi pun dah malam x sesuai sembangn ngn anak dara malam2 ... ha ha ...


lagu ini untuk korang ¬ aku nak minta maaf sebab itu lah aku dijadikan sebagai manusia untuk melakukan kesalahan kerana disitulah bermulanya teguran .. dan nasihat .. aku bangga dapat menjadi kawan kepada kawan kawan aku dan sahabat aku sekalian .. kamu memang luar biasa .... yang memahami aku hanya sedikit yang menilai aku banyak .. terima kasih ... walapun secara terbukanya semua kesalahan 2 terjadi atas diri aku sendiri tapi ada saja yang bersimpati dan mendengar atau membaca n3 ini .... esk kita jumpa k .. aku insyaALLAH aku turun sungai petani apa-apa hal aku call  ...