Saturday, July 20, 2013

aktiviti hari hari sesak:20/07/2013



assalamualaikum huh hari ini kurang semangatnya .. rasa ada yang tak kena .. lost... T__T apa2pun hidup mesti diteruskan .. so aktiviti hari ini aku ..

pagi ada Meeting KUMPUL di KOMTAR pejumpaan dengan MB/Wakil
tengah hari cari tapak kat Penang untuk aktiviti mahasiswa besama pemimpin PP
petang nak g memanah kalau x hujan (mcm x hujan ja) lepas tu ke mana-mana tempat yang boleh buat aku tenang .. ya ALLAH pemudahkanlah urusan aku .. :'(

banyak betul ujian yang kau bagi dan ujian yang paling susah aku rasa ujian cinta .. seriusly aku lemah bila cinta didatangkan kepada aku .. dalam banyak-banyak benda yang aku boleh heal tapi cinta mmg susah nak kata .. boleh buat aku down gila .. mcm sekarang .. aku pun  x reti nk luahkan perasaan cinta ni sebenarnya aku jadi kaku .. terdiam .. malu dengn dia sebb dia yg intro dulu tp hmm ...

kat mana2 saja aku g nama IZYAN YASMIN tak pernah berhenti x kira lah di Tempat aku belajar ataupun Di penang .. mugkin sebelum ini aku x penah dikaikan dengan mana-mana perempuan so kawan-kawan aku jadi excited bila tau benda yang mcm ni .. hmm ya jujur im in love with her tapi macam mana benda ni boleh tersebar dari sem 3 lg sampai sekarang ..

betul kot quote "klu laki jatuh cinta semua orng tahu kecuali perempuan tu"