Saturday, May 4, 2013

#pru13 - flashmob



hadi kau memang gila lah ujar izat .. dengan perasaan yang penuh kebangaan aku pun ucap terima kasih lalu si izat menambah "oit aku puji kau ke ??" .... "entah" .. kemudian satu kedai gelak mendegarkan coloteh kami berdua hahahaha ... pegalaman yang memang tak dapat dilupakan .. sangat-sangat seronok menjumpai segala yang hilang .. 

kenalan sabahat dan kawan semuanya bersatu atas satu tujuan .. terima kasih kerana ada yang masih megenali hamba hempedu ini .. hehe assalamualaikum pembuka bicara selamat malam semoga pejuangan yang terakhir ini membentuk satu untaian penghargaan buat kami di sana kelak... Alhamdullilah semuanya selamat .. semoga malam ini penuh dengan barakah .. 

sepetangan aku hari ini lepaking besama rakang ber'flash'mob kat seberang jaya .. heee .. keterujaan disambut dengan ketidakpuasan hati kerana dalam info lamnbat .. wee medan ini memang hebat ... esk kita buat flasmod fasal palestin plk ya .. siapkan beberapa kerabak kenderaan perisai mcm hari ini .. hehehe .. Mood:terasamcmakuyangjadicalon .. hahahhaha  ..

penegasan : kami lakukan ini bukan sebab poster atau wang tapi sebab ukhuwah .. 

aku turun kejalanan sebab ukhuwah ini yang mentarbiah aku menjadi sebahagian dari mereka .. aku rindukan sahabat-sahabat aku .. aku rindukan mereka yang dahulunya dalam satu halaqah .. disebabkan kerjaya dan ilmu kami terpisah semoga pertemuan ini menguatkan kembali ikatan yang dahulunya terbina .. 

menyesal pulak x hantar borang penamaan calon hari tuu kalu x comfom esk boleh menang menjoriti mudah .. hahaha .. ^__^


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
disamping bergenbira hari ini alhamdullilah baru selesai solat hajat dan tahlil buat bonda Hj husam musa - iron man malaysia .. semoga terus kuat 

Di tubuhnya, mengalir darah pejuang. Salam takziah diucapkan