Tuesday, April 9, 2013

selamat tinggal :)

assalamualaikum ..

kepada sekalian kawan aku yang aku hormati dan kasihi .. insyaALLAH cerita aku mugkin tamat disini sahaja .. lepas ini tidak ada lagi pekonsian dari hamba ini .. sekalung kemaafan dan segala coretan amat hamba kesali .. nasihat yang kadang-kadang itu pahit tapi itulah yang terdaya hamba luahkan .. aku x berani berhadapan dengan manusia tentang kenyataan tapi inilah cabaran yang harus aku hadapi untuk menjadi seorang manusia

minta maaf buat yang terasa dan termakan hati dengan segala perkonsian selama ini .. dari blog petama .. kedua sehingga ke blog ini .. saya minta maaf .. T___T .. saban hari itu yang aku nukilkan hanyalah luahan jiwa yang kosong .. tampa sedar aku menyakitkan hati orang lain .. :( ..

.. kepada pengunjung tetap blog ini ..<<-- i know u ... thank you .. :) .. gonna miss u all .. tapi nak buat macam mana .. aku rasa dunia aku dengan alam saiber ini sudah berakhir .. mesti lepas ni rindu lagi nak berblog .. (biasalahtu).. blog bukan medan terbaik untuk naytakan perasaan kita .. kadang ada yang terasa, tampa kata membisu tampa suara .. aku mohon maaf ..

gating someting new .. a true friend dunia akhirat .. amen ... terima kasih buat kenalan blogger yang jadi sahabat aku di alam maya mahupun di alam realiti ... terima kasih buat blogger asyraf sebab kenalkan aku dengan ramai manusia .. terima kasih abang aizat , abang amin .. kak aisyah ..kak ifah ..  nik.. anak-anak usrah :) .. gang blogger nik , azzam , liana, ana, suhana dan farah .. gang keramat crew dan semua (maaf buat yang x disebutkan namanya u all d best) .. sebab banyak bagi support nasihat dan perkonsian.. terima kasih .. buat semua .. sometime ada cerita yang boleh kita konsikan .. dan ada yang patut kita pendamkan .. mulai hari ini cerita aku hanya aku yang tahu .. .. and aku akan sentiasa singga ke blog korang :)

sayang semuanya ..
iklas dari ADISG2 aka Abdullah Hadi ..
"shrek :) yang menantikan fiona" ~

El MORO 4 life ..

~~~~~~~~~

buat yang kenal aku mesti akan pelik kalau aku kata aku tengah dengr lagu miley cyrus .. hahahaha .. tapi pecayalah mcm nak nagis kot tulis n3 kali ini .. waaaaa .. sob2 .. "true frriends"


You're a true friend
You're here till the end
You pull me aside
When something ain't right
Talk with me now and into the night
'Til it's alright again
You're a true friend

patutnya aku nak letak lagu najwa latif tapiiii hmmm .. ok end !! 

pesanan terakhir tolonglah gunakan perkataan "asslamualaikum" untuk setiap kali pembuka bicara .. dan penutup bicara :) - semoga ALLAH redho .. 

jika hayat masih panjang ingin sekali bersua muka
andai tidak diizinkan akhirat tempatnya