Wednesday, October 31, 2012

27/10/12

assalamualaikum ... emm agak lama blog ini tidak besuara ya .. alhamdullilah hamba masih segar bernyawa . skrang manusia ini berada di UKM untuk kejohanan SUKIPT yang belangsung 28/10/2012 .. hingga bila tu entah tak ambik tau pun .. emm malas nak cita fasal sukiptnya sebab hari tu si abang pendek dah cerita banyak fasal kejohanan manusia pelik2 ..kalau nak lebih lagi infonya baca sendiri ..

kita tukar bab memanah plk .. walaupun memanah dalam sukipt tapi aku rasa mcm petandingan time sekolah dulu .. waktu mula2 belajar memanah .. emm tuppp dejavu .. ha ha ha .. biasa la bila dah hampir 3 hingga 4 tahun tinggalkan petandingan nak mulakan semula memang ambik masa ... yg pling utama saiko emm tak tahan betul lah dengan saiko diaorng tadi aku pun down atas macam-macam sebab .. hehe (alasan)

"end" yang petama tadi dimulakan dengan 3 miss satu kegagalan bermakna (^__^) alhamdullilah lepas  tu boleh minimumkan lagi kesilapoan yang tak sepatutnya aku buat time memanah ... semangat petama goyah terus bila pikir test site yang tak terambik dan autocadd yang belum terlaksanan memang meguji mental just lecture dan en tarmizi yang cooldownkan emosi aku errr rasa mcm nak keluar air mata ja tadi ...

semangat yang berkobar-kobar tetiba down lagi bila aku dalam satu end dengan syahid emm .. syahid pemanah penang satu team dengan aku time sekolah dulu  .. malu gak l;ah bila end yang petama ada 3 miss nak buat mcm mana peralatan sukan sini pun tak sebaik time sekolah lagipun dia pun sama kurang latihan so catatan dia hampir sama dengan aku punya score ..

hampir kesemua end aku konkulusikan "fail" ... mugkin boleh catat score yg paling teruk dlm rekod sejarah hidup aku .. hahahaha

hari ini dah selesai satu tanggungjawab yang dipikul (ayat poyo) walaupun tak tercapai sasaran yang di harapkan tapi masih bisa tersenyum sebab dengan peralatan memanah yang serba serbi tak kena dan lengkap dapat gak selesaikan satu pusingan kelayakan .. emm nak masuk dalam top 20 masih ada harapan tapi kena consistent untuk pusingan kalah mati .. kalau ikut dalam rank aku secara teorinya mugkin lawan satu lawan satu dengan pemanah USM ..

huh bismilah semoga dipermudahkan urusan ..