Friday, September 14, 2012

bismilah

assalamualaikum& hellow .. alhadmullilah hari ini dapat menjengah kembali ke laman yang kabut ini .. banyak story yang di kabarkan dari cinta ke cita-cita .. emm aku pun nak masukan sesuatu untuk dikabarkan buat kalian sekalian ..

huh penat tol minggu ni terutama hari selasa/rabu whateverlah yang pasti penuh dengan dramatik story huuhu yang daratiknya kurang menyengat sangat cuma kurang tidor lebihkan masa berkerja walaupun agak kurang besemangat dalam menyengatnya ha ha ha ... yang pasti dalam minggu ini ada dua kali nyaris2 nyawa aku di antar ke liang lahad tapi alhamdullilah barokah naik moto baca bismilah dan doa mak dirumah mugkin itu respi keselamatan aku .. ^__^ .. peace* taubat x buat dah .. xjanjitapipasti ..

pengalaman petama waktu drive pukul 4 pagi emm mengantuk dan tak larat di kenalpasti puncanya hahaha .. (boleh tersenyum lagi aku waktu tu) emm pengalaman yang megujakan bila mana aku hampir2 masuk dalam tayar lori ^__^ .. tapi alhamdullilah semuanya baik-baik saja .. ini antara pegalaman ngeri aku yang tak mugkin aku lupa dalam hidup aku .. belajar dari pengalaman so lepas ni jangan mengedik bawak moto or keta time "over-nite" / time aku tido ..

pengalaman kedua belaku time hujan emm yang ni tak berapa menarik nak cita sebab alah biasala time hujan kalau dah terover lajunya bawa kapcai kecil yang x padan dengan kuasanyakudakepang .. semesetinya lah ada lari sikit tayar so emm bisa di cover hehe .. apapun semuanya baik-baik saja .. aku pecaya pada takdir ..

~~~~~~~~~~~~~~~~~

soooooooo mood rindu ?