Sunday, September 16, 2012

assalamualaikum & helloww .. huh hujannn so tido adalah jawapan yang terbaik untuk hari ni "mugkin" .. tapi sebelum nak sambung tidur nak kisahkan pekara yang terjadi malam tadi  saat aku memimpikan banjir besar di kawasan rumah aku .... wahh agak seram jugak bila teringatkan balik peristiwa banjir tu ramai yang terkapai2 meminta tolong tapi apa kan daya diri ini juga manusia ada perasaan takut yang membataskan pertolongan aku ..

walaupun banjir tapi ada hikmah yang tersembunyi alhamdullilah jelas kelihatan seorang anak kecil yang penuh dengan cahaya memanggil aku "abah" peh saat ini lah yang paling membahagiakan diri ini walaupun cuma sekadar mimpi suara itu sememangnya amat menggertarkan jiwa , menggoncangkan seluruh raga aku .. lunak lirik manja suaranya , putih indah pakaiannya .. aku cuma tersenyum seperti tak pecaya itu anak aku yang datang mendakap erat tubuh yang kesejukan .. tak sempat aku mulakan bicara adzan subuh mulai bekumandang .. aduh agak sedih sebenarnya tak dapat tahu siapa ibunya .. hehehe .. tapi dengan wajah itu aku mengharapan belahan jiwa ini seorang yang cukup buat menyempurnakan hidup ini ...

~~~