Saturday, August 18, 2012

ubuntu 12.04



hadiah terbaik syawal tahun ini "UBUNTU 12.04" waa insyaALLAH malam ni install bendalah ni (orng sibuk kemas rumah yang aku sibuk kemas PC ^__^ ) .. try mcm mana power dia dari yang lama punya  .. terima kasih keramat krew sebab tunjuk ajar korang berjaya juga merealisasikan impian aku memiliki os ini .. dah lama nak cuba tapi banyak halangan terutama cakra dalamana yang kurang berfungsi haha <<--xpahampuun ...

huh jutaan terima kasih buat saudari Aisyah (wee skema plk)..  awex yang comey pandai dalam computer ha ha .. gile lah ko xsangka tegok rupa solehah mcm tak tau bendawalah os ni tapi sekali tunjuk terpaku mamat-mamat OKS tadi .. ha ha .. lepas ni aku tegok dua-dua belah mata xmau pandang sebelah mata dah ..

~~~~~~~~~~~~~~

emm sebelum aku beroff untuk sekian waktu lagi .. aku nak ucapkan terima kasih buat warga siber yang kurang aktif kebelakangan ni .. dan dikesempatan ni nak juga ucapkan selamat hari lebaran (semoga ibadah kita diterima ALLAH) ... nanti kita roger2 plk mcm mana os baru ... tu pun kalau boleh install .. hehe ..