Sunday, August 19, 2012

raya yang pink

assalamualaikum & hellow .. selamat berkira-kira huh .. kira duit raya lah kiter .. ha ha walaupun x sebanyak budak-budak dulu-dulu tapi keping-keping dia boleh tahan riban .. fuh semakin menjelang tua semakin besar pulak nisbah kejujuran dan keiklasan BANK nya .. tak apa lah itu semua rezki alhamdullilah .. tak lama ja lagi time aku pulak hulur .. skrng terimalah dengan hati terbuka ^__^ ..

ok lah bab duit raya dah malas nak cita .. sebab duit tu semua tak sepenting perasaan aku hari ini ..pekara paling mustahak adalah baju raya warna pink ... ini dalam sejarah keturunan aku ... aku rasa akulah orang lelaki petama yang pakai baju pink .. ya ALLAH hanya sang peguasa saja tahu macam mana aku punya perasaan waktu solat edul fitri tadi ... mata yang liar terus mencari-cari pakcik-pakcik dan abang-abang yang berbaju pink sama dengan aku .. huh kes MALU DOW .. walaupun ramai yang pakai baju sewarna mcm tu tapi jiwa aku seolah-olah terpisah dengan jasad melayang pergi dengan segala seseganan .. secara kebetulan plk time perutusan pedana menteri tadi pun keluarganya berbaju pink hun lagilah aku x leh terima ..

aduh ini mugkin baju pink aku yang petama dan yang terakhir .. TITIK  ... takmau cita bab raya dengan pink .. kan lagi tersentuh hati ..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 malam raya yang indah dan memenatkan .. alhamdullilah semuanya selamat

jam pukul 9 .. tegok vanila coklat jap .. <3