Saturday, August 11, 2012

cinta dan jodoh - ustaz Jamnul



assalamu alai dan hellow .. sore sudah menjelma .. langit merah mencarkan sinarnya .. detik-detik mula menelan waktu ... menantikan masa bergema laungan azan .. alhamdullilah satu hari lagi telah disempurnakan .. semakin sedih para waliyullah membilang ramadhan kian meninggalkannya .. semakin gembira pula anak kecil membilang syawal ..

sebelum bebuka puasa sempat bertazkirah bab cinta dan jodoh dengan ustaz jamnul (video atas tu je) .. lepas dengar tazkirah ini tetiba semangat pulak nak menikah haha .. mood aku skrng ni mcm pelik sikit .. orng kata ke"pink"an ok bahasa mudah in love emm tadi sempat bertandang ke blog Aizat .. ada gak n3 yang diselikan perihal aku yang jarang on9 walapun n3 tu agak lama dan dah berusang tapi aku menghargainya terima kasih sebab masih ingt aku .. hahaha <<<<---ayat poyo dari aku (^__^) .. maaf kawan saya kurang aktif bukan tak aktif .. tapi sebab kekangan waktu serta line selembab sibut **** ..

susah betul nak tafsir perasaan manusia .. mugkin betul im in love emm skrng aku napak mcm pelik sikit .. owkey betul lah tu tak mau kata apa dah .. orng lain pun napak aku pelik masakan aku xmengikan saja ..

jam skrng dah 7 suku .. so nak siap2 g makan .. selamat berbuka buat penghuni dunia siber .. semoga hari esk masih bisa berkonsi cerita dengan kalian semua ..