Wednesday, April 11, 2012

4/11/2012 8.53PM

hahh ... hari ini berlalu dengan pekara yang tak mugkin aku lupa dalam sejarah hidup aku ... Bumi bergegar .. dua kali plk 2 .. perasaan takut still ada lagi .. hope x ada apa2 bencana yang akan berlaku lewat malam ini atau esok atau bila2 ... x sanggup aku nak lalui detik hitam dalam ingatan ni ... masih banyak dosa yang belum terampun , salah dan silap yang belum termaaf , saki baki kejahilan yang masih terbuku dilubuk hati ini belum lagi terpadam .. hanyak kalimat illahllah bergema setiap doa aku hari ini .. baru aku sedar sekarang bertapa banyak lagi pekara yang orng lain luar sana rasai .. kita cuma kena tempias gempa bumi sedangkan di sumatra sana sudah ada yang menderita ketakutan ... ya ALLAH banyak lagi dosa yang belum terampun dengan manusia dan dengan Mu ya robb .. masa kian singkat seolah2 ajal itu berada dihadapan aku ... 

buat teman2 ,kenalan ,rakan , kawan , dan sahabat sekalian aku menghulur segulung kesalahan agar kau sudi memaafkan aku ,... hanya dengan blog ini penghubng silaturahim antara kita dan luahan bicara tampa suara ... selama ini aku memang x reti nak bersikap serious seringkali gurauan mendabit dada walhal dalam bicara aku tampak seperti berseloka dengan segala mainan .. sekali lagi pohonan maaf aku benihkan agar bercambah menjadi pokok uhkuwah dunia dan akhirat ... 

terima kasih atas segalanya ..