Tuesday, February 21, 2012

terima kasih ... dari budak skema

"yg berani meletakkan in a relationship with kekasih bukan mahramnya itu...ia sedikit sebanyak telah hilang sifat malu dan segan dalam dirinya sebagai seorang muslimah...kerana ia seolah-olah seperti memberitahu kepada umum bahawa dia sekarang sedang bergelumang, bergomol dan bercouple dgn kekasihnya...seperti istiharkan kemaksiatan...tahukah anda bahawa meletakkan in a relationship with kekasih bkn mahram boleh menimbulkan fitnah??? dan apabila timbulnya fitnah boleh mendatangkan dosa??? akhir zaman ini ramai manusia yang berbangga dgn maksiat yang dilakukan oleh diri mereka sendiri..."




lia terima kasih .... (^___^) skng aku tau betapa berharganya nilai sebuah persahabatan .. like u more than my cats.. haaahaaha ... tqvm ... 


walaupn ats 2 bukan lah nasihat hg <<<---(jujur nya aku ni) ... tapi apa yang terjadi semalam akan tersemat sebagai satu nasihat buat aku .. so that, aku lebih berhati-hati .. dan hg buat aku tersenyum walaupun hajad x kesampaian .. haha ... apa2pun betul kata hg terus terang jalan terbaik .. cayook hadi kamu bisa lakuin .. bsmilah .. nak masuk kelas sosial tempat facebook .. masa tak tentu ..