Wednesday, February 29, 2012

017581****

NOTE:no fon o17 aku xdak dengan aku sekarang jadi jangn call aku ... sms ... or apa2yg berkaitan ...  plzz .. tolong jngn menyemakan fon aku dengan no korang .. hohoho .. by da way .. i will come back soon .. insyaALLAH but 4 now aku nak bertapa kejap ... soo sad coz banyak benda dah jadi lain ... kawan yang aku sangka boleh jadi kawan dah mcm2 diorngbuat xkusangka lelaki lagi kuat penangan bergosip .. %^#&^^* (blog bukan tempat mencurah perasaan cukuplah sekadar perkonsian jangan keterlaluan beremosi dalam menilai manusia kerana kita sendiri ada kekurangan itu)

last sekali jangan lupa doakan kesihatan aku, buat masa ini aku amat perlukan doa 2 .. help meeeeee ... kekuatan jiwa,rohani,jasmani dan mental ... semoga aku masih waras untuk hari2 muka ..

lagi dan lagi aku nak cita dilain-2 kesempatan ...

4 now cukuplah untuk aku katakan takdir 2 memang hebat .. terima kasih kerana petemukan aku sekali lagi dengan afifah ... rindukan masa2 yang dahulu kini terlerai dengan kehadiran no 2 semula ... juga kepada lia terima kasih untuk masa anda pada saya ... kini saat petemuan petama sudah menjadi sebuah nukilan dalam dairi ini ... kepada Nik .. aku harap kita dapat berjumpa sebelum masing2 berumah tangga <<<--- hahaha ayat pasrah

takdir bukan dibuat tetapi belaku dengan tampa kita sedar .... bersyukur kerana takdir itu tidak pernah melupakan kerinduan aku ...